Mississippi Hunting and Fishing Forums banner

1 - 20 of 56 Posts

·
Registered
Joined
·
5,605 Posts
Discussion Starter · #1 ·
EAT YOUR HEART OUT , THE NEW FREAK , NEW FREAK , THE FREAK , FREAKY , FREAKNASTY OR WHAT EVER ELSE YOUR CALLING YOUR SELF THESE DAY'S ..[lol]
Photobucket
Photobucket
 

·
Premium Member
Joined
·
6,767 Posts
Woo Hoo boy's I killed me a tamed corn fed high fenced deer that cost!! Sad part Mackyboy is mine is free range with no feed
and out scores all but one and it didn't cost me $20,000 to shoot him! Keep on shooting them baby deer, maybe one day you
too can join the 200 inch club!!
 

·
Registered
Joined
·
5,605 Posts
Discussion Starter · #8 ·
the real freak said:
Woo Hoo boy's I killed me a tamed corn fed high fenced deer that cost!! Sad part Mackyboy is mine is free range with no feed
and out scores all but one and it didn't cost me $20,000 to shoot him! Keep on shooting them baby deer, maybe one day you
too can join the 200 inch club!!
Word is that it cost you a'lot more than 20 grand ! [omg]
 

·
Premium Member
Joined
·
6,767 Posts
deer.jpg picture by justinmalouf


Hey Mac let me know when you get to this stage and can quit posting other people's pen raised deer!
Oh I didn't realize it cost me anything to kill him please let me in on this secret.
 

·
Premium Member
Joined
·
6,767 Posts
MACDADDY said:
wyldfire61 said:
That is one fine deer Freak .
It look's like some kinda GOAT ! It ain't but 10"'s wide ..[flapper] ... I don't know if I'd have shot him or not !
Not many 12 inch wide main frame 6pt's that will fit in a 5 gallon bucket that bust 200"s in this world hint's the name freak. Maybe one day you will kill a Macdaddy, you already have the name just nothing to show for it!
 

·
Registered
Joined
·
5,605 Posts
Discussion Starter · #15 ·
the real freak said:
MACDADDY said:
wyldfire61 said:
That is one fine deer Freak .
It look's like some kinda GOAT ! It ain't but 10"'s wide ..[flapper] ... I don't know if I'd have shot him or not !
Not many 12 inch wide main frame 6pt's that will fit in a 5 gallon bucket that bust 200"s in this world hint's the name freak. Maybe one day you will kill a Macdaddy, you already have the name just nothing to show for it!
Like I said on another post , enjoy him because your Daddy-in-law will NEVER let you kill another one of his pet's !..[lol]
 

·
Premium Member
Joined
·
6,767 Posts
MACDADDY said:
the real freak said:
MACDADDY said:
wyldfire61 said:
That is one fine deer Freak .
It look's like some kinda GOAT ! It ain't but 10"'s wide ..[flapper] ... I don't know if I'd have shot him or not !
Not many 12 inch wide main frame 6pt's that will fit in a 5 gallon bucket that bust 200"s in this world hint's the name freak. Maybe one day you will kill a Macdaddy, you already have the name just nothing to show for it!
Like I said on another post , enjoy him because your Daddy-in-law will NEVER let you kill another one of his pet's !..[lol]
Haha that's funny right there I don't care who you are!!
 
1 - 20 of 56 Posts
Top